tisdag 1 april 2008

April April...

April dumma sill dig kan jag lura vart jag vill......

Usch vad jobbigt det är att gå en hel dag och misstänka att alla ljuger.
Man kan inte ens lita på nyheterna, vad var det för en lustigkurre som hittade på att man skulle luras just denna dag? Det får en hel nation att gå på helspänn!
Jag vet fortfarande inte om allt jag sett och hört under dagen är helt sanningsenligt, har ju gått på en del nitar förr om åren även om jag själv anser att jag är en ganska kritiskt person.
En liten rolig sak, min kusin Sofi är född just denna dag, undrar just hur många som trodde på moster när hon ringde den första April och berättade att hon hade fött en liten dotter! Stackarn!
Grattis förresten Sofi!!!! Om du nu läser det här...... Och slit på med studierna, i Januari kan vi knäppa skumpan!
Ska kanske ta och ögna igenom tidningarnas hemsidor och leta efter lurendrejerier....
Äh, till vilken nytta, kanske man skulle ta och ögna igenom det man har tenta i på fredag kanske
Vore nog en bra idé med tanke på att jag inte ens öppnat den där förbannade boken än!

Hade förresten tänkt lura er bloggläsare på något sätt idag, men vem fan orkar? Och förresten är jag totalkass på att ljuga vettigt. Så jag hoppar det och ni kan lite på att allt jag skriver i denna blogg är sanningsenligt (med viss reservation för eventuella överdrifter och saltningar)

Äh nu ska jag sluta svamla och göra något redigt istället!

1 kommentar:

Eva-Britt sa...

Jag kan berätta att det var meningen att Berit och jag skulle ut och shoppa den dagen. Så jag bara skrattade när hon sa att de var på väg till BB. Det krävdes en hel del innan jag fattade att det var sant
Mamma