onsdag 2 april 2008

passkort och kusinträff

Idag har vi varit till borlänge och tagit kort och gjort pass till barnen, jag och Marcus hade tack och lov goltiga pass (det kostar 400 spänn, hutlöst dyrt för att kunna fly landet)
Efter det intog vi en snabb-lunch på Mc Donalds efter att vi varit förbi på pappas firma och sagt hej.
Mina barn är samlare, dom plockar på sig allt som kan tänkas komma till användning i framtiden, pinnar, kuponger, broschyrer, you name it.
Idag gjorde dom några riktiga fynd på polisstationen, så nu har vi bilen full av broschyrer om vart man ska ringa när man blivit utsatt för kvinnofridsbrott. Jag förklarade för Ivar att det nog inte var aktuellt i vårt hem.....
klockan två hämtade jag och Ivar storkusinerna på dagis, så fick dom vara härhemma och leka i eftermiddag istället för på dagis, det var uppskattat av barnen kan jag säga... och av mamman. Dom underhåller ju varandra när dom är tillsammans, så det märks knappt att man har några barn hemma. Skönt!
så här soft låg dom och kollade på svampbob..... mysgänget!

Aron Då? Han hängde mamman i hasorna precis som vanligt...

1 kommentar:

Stolt Mamma sa...

Haha va söta dom är!Vill ju oxå träffa Adam och Ellen, men LillaO är ju sjuk så det är nog inte alltför uppskattat =/