onsdag 23 april 2008

hur gick det ....

Ja hur gick det nu med listan?
Detta blev gjort..
#bytte däcken på bilen (det jävlades hur mycket som helst och tog mycket längre tid än det borde ha gjort)
#löven blev krattade (men står kvar i skottkärran än)
#Klippte ur paradisäppelträdet (grenarna ligger kvar på backen, stegen står kvar, tror tom sågen ligger därute nånstans)
#Doris fick gå på en promenad
#en tvätt blev tvättad och hängd...

Så det var väl en ganska produktiv dag ändå... tyvärr orkade jag inte byta i sängen, men det får bli i dag istället.

Snart ska jag iväg och kolla på mina drömträdgårdsmöbler, gissa om jag blev glatt överraskad när Jyskbladet kom i förrgår och MINA möbler fanns med...
Bara 400 pix för bord och 6 stolar, som hittat ju! Sen återstå att se om dom är lika fina i verkligheten (och om Marcus får plats...)
Återkommer med rapport om hur det gick.

på återseende

Inga kommentarer: