söndag 27 april 2008

Gårdagens bravader!

Jahapp, då ligger man här i soffan och såsar då... ganska trött, ganska sliten, väldigt ont i huvudet.
Det var i alla fall en hlet otroligt rolig dag... har inte haft så mycket skoj på länge.
Vi började med en runda på kupolen jag och Åsa, hon behövde örhängen, jag behövde en outfit.
Efter det bar det av till villa paradiset för bad och solande, pratande och bubblande.
Efter det styrdes kosa hem till Carro, där vi gjorde oss i ordning och åt lite, sen vidare till Pia och nästa förfest....

Sedan åkte vi i samlad trupp (20 glada tjejer) till hela huset och åt god mat (eller jag tror den var god, vi var lite på lyset då jag och Åsa) och dansade...

Vi hade jäkla roligt, jag dansade tom styrdans... hi hi, jag är nog inte den lättaste att styra och särskilt inte efter ett par öl (hmm, eller kanske det var ett par öl och en vinflaska...)
Sen åt vi korv, jag sullade ketchup på min nya tröja, den var säkert oxå god... (tror jag)
Klippan Jenny skjutsade oss hem, inte en sekund för sent, vi hade nämligen suttit och småsovit i en fotölj inne på Hela huset sen kl 1.., man blir trött efter 13 timmars konstant alkoholintag...

Väl hemma kastade jag mig i sängen (eller först drack jag 2 resorb och tog ett par alvedon), fan min kudde har aldrig varit så mjuk förr...

Nu ligger jag i soffan som sagt och såsar, svärmor har tagit barnen till stugan i Mora så jag får vara bakis hela dagen. Nu väntar jag på att Mackidee ska komma hem från crossbanan så han kan serva mig med chips och dip och pizza och dricka... mmmm

Nu får det dröja till nästa vända, man är ju inte 15 längre och kroppen måste få återhämta sig några veckor.

Nästa helg blir min minsta lilla prins 2 år... så då blir det kalasande, appropå det så måste jag fylla upp frysen med lite bullar tror jag.
Undrar just hur det blir med barnkalas, kanske man måste greja sånt oxå... hoppas det blir fint väder så man kan bjussa på korv eller nåt ute.

Nähä, nu ska jag leta upp ungarnas lördagsgodis och länsa det som blev över...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja nog hade vi roligt igår! Och självklart skjutsar jag hem er! Det är bara att höra av sig nästa gång ni ska ut så hänger jag på och är er privata chaffis! =) Kram kram!

Anonym sa...

Hehe, låter väldigt skoj iaf... får försöka se till så vi kan ta en runda tillsammans nån gång. =)
Jag hade kalas denna helgen för mitt gotroll. Han verkar helnöjd.

Svea sa...

Tjenatjipp! Fan, jag är lite bakis fortfarande... var lite för full där vid käket, och får verkligen jobba på att komma ihåg att vi verkligen åt... Vad jag dock minns är att det var klippan Åsa, a.k.a morsan hela dygnet, som rusade fram och fick frökens outfit ketchupfri igen!
Det var hur som skitroligt, så det lär i n t e dröja till nästa gång! ;)

Piss och kräm!