fredag 6 februari 2009

violkärlek och chokladdrömmar

Idag har jag gjort ett par riktigt spännande upptäckter.
Vissa bra, andra sämre.

Första: Sparkföret är borta! När hände det??? Det fanns ju där när jag gick och la mig igår? Underligt.

Andra: Dammsugarpåsarna är slut, det upptäcktes först efter att jag slängt den som satt i. De jag hade köpt förra veckan passade såklart inte. Måtte djävulen ta alla dammsugarpåsar. Varför gör dom inte en enda universalmodell som passar alla?

Tredje: Zoo´s nya godis, zoo viol. Såg otroligt goda ut där dom låg bland plockgodiset, men aj aj vilket misstag. Jag skulle inte tagit så många, men jag brukar verkligen älska violgodis, speciell violtabletterna som finns som tablettask. Dom här... usch!
Smakade mer som att slicka på en gammal tants nyparfymerade hals!

Fjärde: Skånemejeriers nya yoghurt, äkta vanilj med choklad var snuskigt god. Inte något man ger barnen innan dagis kanske, men om man gömmer den längst in i kylen kanske man får ha den för sig själv. Det är små chokladflingor i som är härligt frasiga. MMMmmm min nya favvofrukost.



5 kommentarer:

fröken Sätterlund ✯ sa...

Håller med Zoo-viol smakar APA ;D

Det är lätt att lägga in hjärtan. Kopiera (ctrl c) detta ♥ och sen klistrar (ctrl v) in det där du vill ha det :) Det kanske finns andra sätt men så här gör jag :)
Trevlig helg!

Kram Therese

Sofie sa...

Chokladyoghurten såg ju jättesmaskig ut, Mmm.

Men du, ska vi inte ha en schlagerfest snart? Du ska väl till Leksand den 21:a?
Jag är jättePÅ iaf!

Kram kram

ivaron sa...

Jaa schlagerfest ska vi ju ha! Men inte när jag är i leksand, vi kan väl ta den till finalen? Äta en massa god mat och dricka vin, kolla på schlager och umgås. Kan det bli bättre?
Ska du inte till Leksand?

Sinikka sa...

Ett tips, prenumenera på dammsugspåsar! Skit smidigt:) Tjuvläser i brist på hmm ett liv?

Svea sa...

Nu ska jag förenkla ditt liv avsevärt Malin. Höja din levnadsstandard. Let me introduce www.dammsugarpåsar.nu!