söndag 22 februari 2009

melodifestivalen

Nyss hemkommen från melodifestivalen.
Det var helt okej, bäst av allt var uppvärmningsunderhållningen, efter det kom Molly Sandén.
Otroligt mycket röst i en så liten människa.
I övrigt tycker jag att själva evenemanget förlorar mer av sin glans ju mer åren går, är det mig det beror på eller är det upplägget? Helt otroligt är oxå att en public service kanal som SVT kan få in så mycket reklam under kvällen. Hur går det ihop med det fakto att de inte får göra reklam? Underligt är det i alla fall.

Nu har jag hämtat hunden hos grannarna, hittade henne mysandes i soffan när jag kom dit, lillbusan. Tydligen hade hon haft en riktigt skön kväll med chips i soffan. Det är till att bli bortskämd minsann.
Passade på att ta ett glas vin, då jag är både man och barnfri ikväll så ska jag passa på att sova riktigt länge imorgon. Men först väntar en god bok i sängen.

En liten visdom:
Självrespekt är viktigare än position och karriär.. // okänd

2 kommentarer:

Fru Bes Blogg sa...

läser du böcker när ni äntligen är barnfria?!!!

Nog har melodifestivalen tappat stinget.. nu vill dom ju bara ha kända personer med fast låtarna är kassa...tur att Danny var med i allafall så jag fick lite ögongodis...

Nu bär det av tilll svärmor för lite mat!

/Fina

Pia sa...

vart satt du i ejendals då?
kram pia