fredag 13 februari 2009

förvirrad vecka...

Dåligt med uppdatering nu känner jag!
Det har varit ett minst sagt förvirrad vecka, tror jag drabbats av nån slags mammademens.

I måndags körde jag glad i hågen barnen till dagis, och dom togs emot av lika glad dagispersonal som alltid. Sen var jag och Ivar till tandläkaren och Aron på dagis tills vi hämtade honom kl 14. So far so god.

På tisdagen brände jag iväg till Gävle för att ha lite metodövning. Parkerade på Gävle sjukhus där det aldrig finns en vettig parkering och det är dyrt som knark att stå.
Sprang in på KTC (kliniskt träning centrum) med andan i halsen. Ryckte en kopp kaffe och slog mig ner i bänken. När jag börjar titta mig omkring inser jag att jag inte alls ska var där idag...
Fan, i med kaffet, springa ner och hämta bilen, köra till skolan, springa in där med andan i halsen och påbörja HLR träningen... 30 min försenad.

Väl hemma igen får jag höra att barnen inte alls skulle ha varit på dagis.. fan då

Onsdag, samma visa, parkera på skolan och springer in med andan i halsen, alltid 5 minuter sen.
När jag slagit mig ner visar det sig att jag inte alls ska vara där, jag ska vara på KTC... men va fan då. Samma procedur igen, springa till bilen, leta parkering vid sjukhuset och springa in på KTC 20 min försenad till EKG träningen...
Barnen var lediga och hemma med pappa. Nä det var oxå fel, dom skulle visst ha varit på dagis.

Vad är det med mig??

4 kommentarer:

Sofie sa...

Det där låter inte bra! Lär nog ta mig i kragen och hälsa på dig en vända. Synd att man inte kan cykla i den här kallan, för det hade varit gott med lite vin. Thomas får hämta, jaaa!

Svea sa...

Ja... Man kan ju tro att... ;)
Kram!

fröken Sätterlund ✯ sa...

Haha, skönt att höra att det finns fler förvirrade där ute :) Men det kan ju knappast bli värre i ditt fall och det är ju positivt!
Sköt om dej.
Kram Therese

Anonym sa...

Det man inte har i huvudet....får man ha i benen/bilen...eller hur var det nu igen?! ;-)
Jag tror att det kan vara bra med förvirring ibland....varför, tja, det har jag inget bra svar på ;-)
Den här veckan rann ju iväg & likaså vår date....ja, ja...vi ses snart!!
Puss på dig vännen!!