onsdag 4 februari 2009

slö slöare slöast

Nu vill jag börja jobba!
Är less på att gå och vänta nu. Dom skulle höra av sig när hon som jag ska vikariera för fått sin op-tid.. men när fan blir det då?
Åh jag vill liksom börja tjäna pengar nu. Vore så gött att få en lönespec snart.
Det var ju ett tag sen nu. Det vore så skönt att känna sig lite produktiv, lite viktig. Dra sitt strå till stacken. Nu har Mr Hellman försörjt mig i 3 år, medan jag bara dragit på oss fler o fler lån.
Det är på tiden att jag gör mitt till.
Så kom igen då dalarnas kirurger, se till att jobba av lite så ni får in den där tumoperationen snart, jag behöver börja jobba.

Idag borde jag verkligen plugga. VERKLIGEN!!! Men jag har ingen lust. Har ingen motivering längre känner jag till tråkiga uppgifter. Vill helst bara sitta här på just den här fläcken i soffan heeela dagen och bara slöa. Fast då får jag ont i magen.
Jag har inte samvete till att bara sitta en hel dag, det finns ju så mycket annat viktigt att göra.
Dammsuga övervåningen tex, men det är ju så drygt att bära upp dammsugaren.
ÅÅÅHH va slö jag är!

Fast jag kanske kan måla lite, det är ju produktivt som bara den, å så får jag ju en till tavla att hänga upp nånstans. Ja det ska jag nog göra!! Eller plugga, jag borde verkligen, VERKLIGEN plugga.

1 kommentar:

Fru Bes Blogg sa...

här har du en till som är slö!! skönt att någon blogg skriver de, tycker alla skriver att allt är så underbart och fantastiskt...bläää!

Självklart kan vi behöva en sjuksyrra med oss.. många får magsjuka därnere och eftersom jag hatar att torka sånt, så fixar ju du det åt oss! Perfekt!!! Vi åker inte förens i november....så du hinner spara ihop lite fickpengar åt mig tills dess...:-)

/Fina