måndag 16 februari 2009

Awards och truckertöntar

Äh, nu ger jag upp.
Har fått två awards minsann! En av syster Liselotte och en av Sofie. Tyvärr har jag inte fattat hur tusan det är meningen att jag ska göra med den där awarden, men jag är tacksam i alla fall. Right back at ya...!!
Kul att ni gillar min blogg, jag gör mitt bästa. Jag gillar era oxå!
Så tack Syrran och Sofie, jag får väl bju´ på en kaffe och nå gött teråt sen istället, eftersom jag är så tafflig med det tekniska idag.
Inget nytt på Hellmansfronten, har räddat bäbisar på metodövningen idag, och det gick bra... jag tror dom flesta överlevde. Övriga familjen har varit hemma och umgåtts med varandra och med andra idag.
Förresten, jag har en bannlysning!
Jag vill bannlysa alla jädrans lastbilschaufförer som börjar köra om varandra när det bli tvåfiligt efter gävlevägen... Detta görs tydligen helst i snigelfart så att alla bilar bakom snällt får vänta till nästa tvåfiliga sträcka. Just idag blev det ingen mer dubbelfil före Hofors, så jag har fått tygla mina nerver. Men innan det hann jag slänga iväg ett par långfingrar och skrika några väl valda ramsor. Hoppas du såg det i backspegeln, truckertönt!!

Nähäpp, dags för studier... ska skriva klart en tråkig uppgift som ska vara inne på torsdag... vilket kommer sluta med att jag surfar istället och får sitta på onsdag kväll... Det är fortfarande tanken som räknas vettni!

En ska till! Tänkte börja med mina kloka tankar, visa ord i bloggen igen tror jag...
Här kommer dagens:

" Han var för stark, ty det stod kvinnor bakom honom" // Ibsen

1 kommentar:

Fru Bes Blogg sa...

hörru! Du har inte glömt nån i din alla hjärtans dag beskrivning?! Alltså är det för att du inte har nåt kort på mig eller vad är problemet! Skärpning... som förlåt så kan du ha ett inlägg om enbart mig faktiskt, då skulle jag må lite bättre!

Och du.... det är inge fel på oss truckdrivers... vi är coola....vi är råa... det är sånna som ni som vill va som oss...

Mvh
TruckerFina