söndag 8 februari 2009

Tomatost

Vart tog tomatosten vägen?
Minns ni den, den var ju såå god.
Igår på pokerafton( åkte på fetdäng, Hon är vass den där Carro) hos grannarna satt jag och SötCarro som vanligt och drömde om mat och kom osökt in på den härliga tomatosten. Tydligen har Carro forskat lite mer i ämnet och upptäckt att den på nåt sätt blivit förbjuden i Sverige, det var nåt med EU. WHY!!!
Den får innehålla arsenik for all I care, jag äter den mer än gärna ändå.
Norge, det är grejer det. Dom har tomatost. Det är dit man ska alltså!

Anna! Om du läser, handla på dig ett par kilo till nästa gång du kommer hem.
Jag pröjsar bra!!!

Just ja! Jag ids inte ens nämna schlagerskiten... är djupt besviken. Funderar starkt på att sälja min leksandsbiljett och bojkotta hela fanskapet.

2 kommentarer:

Fru Bes Blogg sa...

haha du är rolig du! välte du 2 gånger på skotern? räckte de inte med en :-) Du vet, när det gäller karlar så är det materiella sakerna de viktigaste, om du och Aron bryter benet så är väl det skit samma, GIPS vettu... Men rutan, herregud! Vad fan skulle hända om rutan gick sönder!Tänk lite Malin!

Och det där om Magnus har du helt rätt i. Bara för att jag råkar säga en sak så måste han inte göra det eller hur! han lyssnar aldrig när jag tycker att han kan ta vatten istället för öl... konstigt folk de där männen... undra vad man ser hos dom...

/Fina

Fru Bes Blogg sa...

Jag tänkte väl! Inte kan väl du göra det med oflit.. Men du kan se det så att det är jävligt svårt att kunna välta en tung touringskoter på en rak väg och det klaras nog bara av ett proffs, Marcus hade aldrig klarat det! Nejnej det behövs råstyrka och en jävla vilja för att klara det. Nästa gång tycker jag att du ska dra upp den på "bakhjulet" fatta va coolt....men du, se till att du inte har sönder nåt på skotern, om du gör illa dig är skit samma....