söndag 15 februari 2009

Humor...

mm god salami..

Jag är galen i en riktigt smarrig salami på mackan. Eller ärligt talat är jag väl galen i det mesta som går att äta. Men just en god salamimacka det kan ju rädda min morgon.
Jag fyndade på city gross, 3 för 30 spänn det var sån där som är riktigt rosa och säkert innehåller en massa ämnen man inte bör äta för stora mängder av. Men det kvittar, den är ju ruskigt god i alla fall.
Det roliga (ja ni kanske undrar varför jag sitter här och svamlar om nån jävla rosa korv, men det finns en poäng serrni) var namnet.
Märket hette Siek en Diek... skumt mm. Men säg namnet fort ett par gånger
sicken dick blire då.
" jag köpte en salami i går,mmm, sicken dick... "

ha ha, humor på riktigt låg nivå... Passande på söndagsmorgonen!

Nu ska vi iväg och kolla på Ivar när han åker lilla vasaloppet i Gagnef. Sen blir det korvgrillning i det vackra vädret. En riktigt härlig dag ska det bli.

2 kommentarer:

Stolt Mamma sa...

HAHA!!! =)

Du har fått en award av mig i min blogg! =)

Sofie sa...

Hej hopp! Du har fått en award av mig oxå på min blogg.

kram kram