fredag 12 oktober 2007

oops i did it again

javet, det är väl inte sådär jättemoget att skolka när man är 25 år och har ganska saftiga studielån.....
Men idag vabara en sån där dag, när jag kände...NEEEEEJ.
Så jag ringde och sa att jag skulle vara hemma med sjukt barn (den funkar alltid) och vet ni vilken jävla tur jag hade... min handledare va oxå hemma med sjukt barn. Så egentligen räknas det inte som skolk eller hur?
Idag har jag bestämt mig för att ha en fixa hemma dag, ska putsa några stackars fönster hade jag tänkt mig och sen städa ur kylen och skafferiet (saker har börjat krypa där nu, törs nästan inte öppna kylskåpsdörren). Sen hade jag tänk ta en timmes prommis med Doran, kratta lite löv, eventuellt baka en sats bullar (känns minst viktigt), och vika tvätten (nu igen)
Som ni ser har jag en del på schemat, sen får vi väl se hur mycket som hinns med idag.
Egentligen skulle jag i första hand behöva sätta mig med lite skolarbeten, har ju en hel del den här kursen.

Tvätthögen, som snart går till atack


Dagens lilla tänkvärda:
Vansinne är att göra samma saker om och om igen
och förvänta sig olika resultat
-Albert Einstein-

















3 kommentarer:

Anonym sa...

aj aja baja så får man inte göra akta så att ingen läser det.
h/ MOSTER BERIT

Stolt Mamma sa...

Moget syrran..MOGET! =)

Anonym sa...

Tjenare Kusse! Roligt att du skaffat blogg också! :D då har man en till man kan läsa om! alltid lika roligt. Är hos mor nu, jag och sanna och julia har ätit mat och mamma berättade om din blogg. :D Jag har dessvärre redan varit hos mormor... fullsmetat schema har vi den här helgen som du redan sett... :( men vi ses på Lisis Dop i alla fall.. ska prata med dig om en dopresent... ;) (hoppas inte lisis läser detta) :P
Kram Johan