måndag 22 oktober 2007

Fyndat

Japp, jag har gjort ett riktigt fynd, tycker jag i allafall.
Hittade det här fina skåpet på blocket igår, för endast 300 pix... som hittat.


Nu ska det bara hämtas oxå, det blir knepigare för det står utanför hedemora nånstans.
Söderbärke närmare bestämt, nån som har nån aning om vart det kan ligga???
Tyvärr har jag lite kalla fötter, är det verkligen fint?
Blev ju lite kör i det sådär på en gång, men nu är jag osäker.... Vad tror ni?
Idag har det varit full fart på praktiken för en gångs skull. Har varit på föreläsning, studiebesök på regionsenheten (där de tyngsta grabbarna sitter), och stuckit en pyroman i rumpan.
Med andra ord en ganska intressant dag. Imorgon är det nya tag som gäller, börjar bli ganska less på det här stället nu och kan med säkerhet säga att psykiatrin inte är något för mig.
Det är i och för sig en lärdom bara det. Om en och en halv vecka börjar jag på vårdcentralen härhemma, det ska bli skönt. Lite mindre bensinkostnader...
Ja det var nog allt för idag.

Dagens tänkvärda:
Rätt man på rätt ställe vid rätt tidpunkt
är oftast en kvinna

4 kommentarer:

mamma sa...

Jättefint skåp tycker jag.

Stolt Mamma sa...

Åh vilket fint skåp!Bra fyndat syrran!!VArt ska ni ha det?

ivaron sa...

Lisi!
Vi ska byta ut den gräsliga bokhyllan i vardagsrummet, den ska vi nog ställa uppe istället.

Anonym sa...

Skitfint skåp! Det är toppen! Du är en bra fyndare! :D Gå på magkänslan så går det fint ska du se! TJoho!