tisdag 17 mars 2009

Malin vs urinatorn

Malin Hellman vs Adam Alsing i vinn adams pengar.
Hade en bra feeling innan, som att jag kanske skulle ha en chans....

Tja du, det gick väl sådär får jag säga.
fick storstryk med 7-3 av Adam. Men det var kul att prata med dom, gillar äntligen morgon som bara den. Speciellt Adam, han är såå mysig.
Svåra frågor var det, och en hel del slarvfel oxå, jag vet ju faktiskt att annandag påsk är en måndag, bara det att jag var lite lätt nervös ju.. Dessutom är det svårt att höra vad Gry säger i Radion, så en del chansningar blev det...
Ni kan lyssna på min medverkan här, klicka på vinn adams pengar och 17/3.
guuud vad brett dalmålet låter när man är med i radion. Trodde inte jag pratade sådär tydligt dalmål.
Men som sagt, jag är väl inte jättenöjd med min insats! Fast jag fick i alla fall hugg av Timell, alltid något kanske...

Ja ja, bättre lycka nästa gång istället.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du var grym Malin i radion!
Skitsvårt att tänka under press och framförallt i radio! Tyckte du var superdukig!

Mange hälsar tillbaka till Marcus så mycket!
Ni är alltid välkomna på fika till Borlänge!

fröken Sätterlund ✯ sa...

Vad roligt att du var med i Vinn Adams pengar. Förstår att du var nervös, vem skulle inte vara det? Vad synd att jag inte lyssnade i morse, får gå in och lyssna nu istället.
Ha det gott,
Kram Therese

Jenny sa...

Var in och lyssnade imorse efter jag läst bloggen! Strålande insats! Att du vågade! Jag hade inte ens fått ett poäng... Hade fan fått stillstånde i hjärnan. Frågorna är ju hur svåra som helst. Brukar alltid lyssna på vinn adams pengar på morgonen, men jag sov då eftersom jag kom en så sent på natten så jag missade det då. Men strongt jobbat!

kram!

Sofie sa...

Du var ju superduktig! Riktigt bra! Strongt gjort.
Härligt dalmål =)

Kram!