lördag 28 mars 2009

klädångest...

Åh jag vet att jag är dålig på att uppdatera... jag ska skärpa mig. Lovar ett bra inlägg imorgon.
Nu ska jag på 30-års fest så nu har jag inte tid.
Tänkte bara snabbt beklaga mig över det här med kläder....
varför ska det vara så himla svårt varenda gång? Som kille behöver man bara fundera över vilken t-shirt eller skjorta man ska ha till jeansen. Som tjej.... fan kan jag ha den här Bh:n till den här tröjan, kan jag ha dom här strumpbyxorna till den här kjolen... har jag haft den här tröjan för många gånger, hur ska jag ha håret? Sminket? vilka skor ska jag ha, eller ska jag ha stövlar? Ser jag tjock ut i den här, försvinner brösten i den här, ser arslet stort ut i dom här... and on and on and on...

Ja tänk om man vore kille ändå

2 kommentarer:

Sofia sa...

Så sant så :D

Fru Bes Blogg sa...

ja tänk om du var kille...då hade du kunnat gått naken som din bror ;-)