torsdag 19 mars 2009

ja må han leva


I dag fyller världens bästa storebror 30 år. Trots att han slog mig varje dag när jag var liten och jagade iväg alla killar i tonåren så älskar jag honom väldigt mycket.
En rolig anekdot:
Jag fick vara med Rickard och hans kompis Björn en dag och leka (för ovanlighetens skull). Vi gömde oss i en åker och sköt rönnbär på bilarna som åkte förbi med ärtrör. skitkul! Tills en arg gubbe stannade bilen. Rickard och Björn kastar åt mig ärtrören och lämnar mig där ensam med gubben. Gissa om jag fick mycket skäll, medan dom låg och tryckte bland kornet i åkern och fnissade hysteriskt. Tackar för den Rickard! och Björn med för den delen...

1 kommentar:

Fru Bes Blogg sa...

Men varför har aldrig Rikard den där mössan på jobbet? Han var ju het i den juh!moahaha!

Hörrdu bruden, jag hörde dig live ¨på radion men inte fan visste jag att det var du!! Så nu är du kändis då?! coolt.... så vad händer? har du fått jobb på megapol? Rich? nåt annat inne ställe i sthlm? nåt måste ju hänt när dom hörde ditt dalmål!

Nästa gång....hälsa till mig så jag vet att det är du :-)