onsdag 4 mars 2009

beslut

Beslut taget...
Känns skönt, och jobbigt på samma gång.
Jag satsar allt på ett kort och håller andan.
Hoppas att det här kommer bli bra, från och med fredag finns ingen återvändo.
Jag hatar beslut!!

Återkommer efter fredagen, då får ni vet vad jag valde.

Förresten. Min syster är oxå lite ambivalent, men nu har dom bestämt namn på prins nummer två. Han ska heta Kasper, och han är världens sötaste lilla bäbis. Var hem till dom i förrgår och snusade på fjunig spädbarnsskalle . Ljuvligt! Man kanske skulle haft en till ändå, ska ta upp det med producenten!

Kasper och hans stolta bror kan nu se på Lisis Blogg
Grattis ännu en gång.

1 kommentar:

Sussi sa...

Det tog 10 timmar och 50 minuter för honom.
Men halva sträckan åkte han med en polare som aldrig stått på ett par skidor typ så det drog ner hans tid minst en timme.
sen får man ju tänka på att han bara åkt 4 km på skidor innan han gav sig ut i spåret.
Galet!
Nästa år ska han ha tränat säger han och hoppas på en mycke bättre tid.

Men det var kul att kika på och jag är så stolt :)

KRAM!