onsdag 14 januari 2009

The worlds greatest





Det här är jag just nu!!

2 kommentarer:

Sussi sa...

hahaha!
Ja du har helt rätt.
Men i en del bloggar som jag läser så skrivs det bara om deras nattningrutiner och dom är så himla prektiga så man kräks så jag lära kommentera att jag faktiskt inte har några rutiner :)

Men huvudsaken är att vi alla mår bra och får våran nattsömn.

kram på dig och tack för alla snälla ord...

Fru Bes Blogg sa...

ojoj vad jag håller med hon som skrev i tidigare inlägg... Jag är urOprektig så jag får dåligt samvete för det :-)

Fan va bra att du bli en syster nu... nu måste du börja stå ute på kajen och röka, ha vita tubsockor och tofflor! Annars är du ingen riktig syrra :-) Är det ok att jag ringer dig alla tider på dygnet om jag undrar över någon sjukdom?!
OK? bra!

Grattis!
/Fina