lördag 24 januari 2009

nyfriserad och sågmyrafynd

Japp! Igår var en riktigt bra dag!
Först var jag till Frissan Anna-Lena. Världens bästa frisör!
Det är så skönt när man kommer från frissan och känner sig helt nöjd.

På em tog jag, maken och storpojken en sväng till Sågmyra och gjorde några fynd.


Vi fikade oxå, men jag tog bara en "liten" kaka. som var stor som ett dasslock ungefär.
gott var det i alla fall.


Ett av fynden, ett par supersköna Lee-jeans för ynka 40kr.
Det är ju nästan gratis


Nyfriserad och äntligen är håret tunt och formbart igen.. skönt efter att ha burit runt en golvmopp på huvudet alldeles för länge
Jag är supernöjd. Men jäklars var blek man är så här i januari... hua

6 kommentarer:

Anonym sa...

Attans vad snygg du blev i håret!!! Riktigt greit!! :-)
Å det där med blek, ja, det känner jag till! Vi kanske skulle ta oss en "sol-dejt" oxå? ;-)
Kram på dig!!!

Anonym sa...

Snygg frilla :) Aline vill leka med Ivar nån dag säger hon :)

ivaron sa...

Abslout liselotte, men tror du inte det blir lite svettigt att ligga två i ett solarium?

Tyvärr blev inte håret lika bra idag när jag skulle styla det själv, måste skaffa mig en ny plattång..

Fru Bes Blogg sa...

40kr????! åh jävlar! jag hittar alrig nåt på sågmyra, tycker allt är dyrt.. eller så är de jag som är snål, men de blir man när man jobbar på posten till skitlön och stor arbetsinsats! Om du och liselott sa ha en soldejt så vill jag va med, jag ser ut som en ryska, blek, trött ,otränad, hängröv.... nu törs man inte gå på horgatorna i sthlm i onödan, jag skulle få hugg direkt..." Hey Olga, do you wanna have some fun baby"....

Fru Bes Blogg sa...

men jag tror att jag måste sola typ 4 gånger innnan vi ses, törs inte visa mig ute annars!

Svea sa...

Nöjd ska du va! Fint som snus!