måndag 5 januari 2009

horoskop och ödets jävlighet

FruBes hade lagt ut sitt horoskop på bloggen, och jag vill ju inte vara sämre såklart så här kommer mitt.

2009 blir ett spektakulärt år för Stenbocken. Alla kommer att bli stolta över dig. Stenbockar kan känna sig illa berörda av att utgöra medelpunkten men det är något som du nu får vänja dig vid.
Stenbocken har jobbat mycket hårt för att kunna uppnå sina mål (i synnerhet med att visa andra att han/hon är ärlig och välvillig). Detta började redan hända under sensommaren 2005
Under 2009 kommer stenbocken att njuta av all positiv feedback från kollegor och chefer. Under 2005 var allt detta bara praktik, under 2009 kommer allt att bli verklighet.

Många romantiska möjligheter kommer i stenbockens väg under 2009. Livet blir så mycket bättre, men det är något som du riktigt förtjänar. Du kan nu äntligen slappna av lite. Var stolt över dig själv! Det fantastiska börjar för dig och för folket i din omgivning nu! Alla kommer att glädja sig och uppskatta dig för det som du har åstadkommit.

Ha, tusan jag tror inte på horoskop, men så här ligger det till. Hösten 2005 gjorde jag högskoleprovet och skickade in min ansökan till utbildningen, 2009 är året då jag äntligen är klar och kan inkassera frukten av mitt hårda arbete...
Vad sägs, ser rätt bra ut va? Hoppas verkligen det slår in!!!

Just nu känns mitt liv som en enda stor parodi, som att ödet vill se till att det ska jävlas ordentligt.
Nu ikväll skulla jag köra en sista intensiv pluggoffensiv.... trodde jag i alla fall.
Nä då då fryser ledningarna ihop så varmvattnet slutar fungera. Tur nog hade jag lånat mammas och pappas bubbelkar idag, så jag är i alla fall ren tack o lov
Så vad innebär nu detta? jo, jag måste spendera hela kvällen med att elda så att huset värms upp och den jävla isproppen förhoppningsvis släpper.
Så nu shuntas det in värme vill jag lova. Snart dags att ta på sig bikinin så hett är det.

Som grädden på moset så jävlas den förbannade tvättmaskinen oxå så jag har hållt på pula med den på värsta McGuiver manér. Herregud, kunde det inte varit typ dammsugaren eller nåt istället. Snart kommer det ett gäng grabbar hem från Östersund med väskorna fulla av smutstvätt. INTE TVÄTTMASKINEN....

Ja ja, nu ska jag elda lite till och sen försöka sova och samla lite krafter inför tentan...

Inga kommentarer: