onsdag 14 januari 2009

höga berg och djupa dalar

Om förra veckan var något av en dal i min annars så inrutade vardag så är dagen något av en höjdpunkt, ett högt berg, typ mount everest.....

Detta har hänt:

- fick min slutbedömning från praktikplatsen, mer än godkänt och det hela slutade med att jag både blev erbjuden arbete och att jag fick använda dom som referens anyday.
Alltid kul att få beröm!!!

- Fick veta att jag klarade tentan... yipppeee. Det betyder att jag under 3 år inte kört en enda tenta. fan va bra jag är

- Fick ett mail av min gamla chef, han hade en plan för mig... vilket betyder jobb, vilket betyder att jag inte behöver sälja min kropp på gatan till kreti och pleti för att få ihop till hushållskassan.

- Tar examen på fredag

Kan ni fatta...EXAMEN... det är stort!
Jag är något, jag har en titel, jag heter inte längre Malin, jag heter Syster Malin, eller Malin sjuksköterskan.

Äcklas ni av min självgodhet? Bra! Det gör jag med..
Men än en gång...

Fy fan vad bra jag är!!!!

8 kommentarer:

fröken Sätterlund ✯ sa...

Skitbra! Du är grym, självklart ska du njuta av dina framgångar och skrika ut din glädje. Det är du värd - alla dagar!
Kram Therese

Eva-Britt sa...

Det är du verkligen, superduktig, vi är så stolta över dej
Mamma

Svea sa...

Nej, jag äcklas inte! Jag tänker "you rock!" Tänk om vi alla kunde tycka om oss själva lite oftare, vad mycket bättre allt skulle bli!

Du är bäst som klarat studierna så strålande med småbarn, familj, hus och you name it!

Kram!

Anonym sa...

Ett stort grattis.Hoppas du kommer trivas på jobbet vilket du nu tar.

Anonym sa...

Grattis!!! Såklart du ska skryta över hur bra du är, helt rätt!!!! KRAMAR

ErikaSH sa...

Grattis till examen!

Anonym sa...

Grattis till examen! Det är verkligen en grym prestation du gjort. Var stolt och njut av att vara klar med allt plugg!

Dalafrun sa...

Ett stort GRATTIS till din examen
Det är klat du ska skryta om dej själv.Va stolt,du har gjort en bedrift,pluggat :-)
Ha en underbar helg
//Sara