torsdag 1 januari 2009

Lägesrapport

Nu är vi i östersund, här finns snön kan jag lova...
Vi åker skoter, skidor (Ivar åkte 2 km i förrgår i ett svep) äter mat och spelar rockband hos grannarna. Min lilla bäbis Ivar har fyllt 5 år och blivit stora grabben. Hade "barnkalas" på sin födelsedag, det var han, Aron och tre tonårspojkar från grannhuset som snällt infann sig.
Imorgon åker jag hem för att plugga till tentan och göra nåtextraskift på sjukhuset medans familjen stannar kvar här där snön är och åker lite mer skoter.
Kommer nog sakna dom, men det blir bra att vara själv så jag kan ta tag i pluggandet. Inte så kul att köra sista tentan när man klarat alla andra hittills.





Min älskade femåring, skidkungen

2 kommentarer:

Anonym sa...

Låter härligt att få åka iväg så där...
Grattis till stora grabben. Lätt för mig att komma ihåg hans födelsedag då Peter fyller på samma dag. =D
Ses väl på måndag, observera att tentasalen är flyttad. Jag ska oxå sitta o plugga nu, in på sjukhuset imorrn.
KRAM

Fru Bes Blogg sa...

Gött Nytt År på Er!!!

//Fina