fredag 9 januari 2009

Åh så när man trodde att det inte kunde bli så mycket värre


Så åker mamman i huset på magsjuka och troligtvis magkatarr.
Hur kan jag veta det då?
Jo därför att jag igår fick gå hem från praktiken för att jag kräktes blod. Äckligt värre.
Kanske man skulle behöva ändra lite på sina vanor, tex måste jag börja äta frukost, inte stressa så jävligt och dra ner på friterat, kaffe och snus...
Kanske man skulle förstått att 3 koppar kaffe och en snus inte är den bästa frukosten tidigare, men för en person som inte kan äta på morgonen känns inte gröten så frestande...
Magkatarren har jag kännt av ett tag nu, men ignorerat....

Så nu sitter jag här, som en utskiten äppelskrutt med blek nos och mörka ringar under ögonen. Ja man har ju vart fräschare, det måste sägas.
Nu vet jag inte om det är magsjukan som gör att jag mår så pissigt, eller om det är avsaknaden av snus och kaffe. Fasen vilket piss... Magkatarr= inget kaffe
Idag hade jag 2 examinationsseminarium i skolan, vilket betyder att jag nu kommer få ännu mer jobb att göra innan examen. Två extra inlämningsuppgifter. Fan oxå, som att jag skulle bli mindre stressad av det.
Nähä, undrar om man skulle ta sig en till skorpa då kanske.....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men vännen då!! Fy, vad jag tycker synd om dig! Men jag håller nog med, frukost kanske vore på sin plats;-)
Krya på dig!!
Kramar Liselott

Fru Bes Blogg sa...

och jag är tvärtom. Jag måste ha frukost direkt när jag vaknar och lunch kl 12. Min kropp är helt inställd på det, jag behöver ingen klocka att kola på utan "kurrklockan" i magen säger till samma tid varje dag!

Men nu vet du huur jag har det hela dagarna, jag ser ut så jämt!! blek och svarta ringar under ögonen.... så det tröstade dig lite va? :-)

Men krya på dig!! Och du...lugna ner dig!

/fINA