torsdag 12 november 2009

Paket!!!


Det låg ett paket i Ivars ryggsäck....
Jag hittade det, men Ivar sov så jag kunde inte öppna det. Gud vad jag var nyfiken!
På morgonen skyndade jag mig att fråga Ivar vad det var, om jag fick öppna!
" det är en present till dig och pappa som jag har gjort på lekis"
I paketet låg den här underbara höstlyktan, som ser ut som ett höstlöv!

Tänk att man trodde aldrig mamma när hon sa att hon blev mest glad över saker vi gjort själva, men nu förstår jag verkligen. Det är nåt mycket speciellt med saker som barnen själva skapat, speciellt när man märker att dom verkligen lagt ner jobb på det.

På kvällen tände vi såklart ett ljus i hans fina höstlykta, och Ivar såg så stolt ut!

3 kommentarer:

Stolt Mamma sa...

Åh vilken fiin!! Vad duktig =)

Caroline sa...

Vad fin den var, gull-Ivar han kan han=) Puss på ER

sofia sa...

Shit vilken fin!!!!!!