tisdag 3 november 2009

husgung

Har inte haft varken tid ork eller lust att blogga, men nu tänkte jag kosta på mig ett inlägg.
Kan väl berätta lite om helgen, vi var på husgung ser ni.
Vi var först på förfest hemma hos Sötaste Frida och Anders, det var väldigt kul och Mackans andra kompisar från Sthlm var oxå hemma, det är alltid roligt att träffa dom.
Efter det gick vi mot Galaxen för att ställa oss i världens längsta kö, skittråkigt.
Fattar inte varför vakterna måste envisas med att vara såna ollon. Okej, jag fattar att det var trist att ni inte fixade att komma in på polishögskolan, men va fan ta inte ut det på oss. Och hur tufft är det egentligen att stå och plocka av det stackars köfolket öl? Här måste man stå i kö i en timme och man får inte ens ta en öl under tiden... Finns det inte viktigare saker att vakta?
Ja ja hursomhelst så kom vi in till slut (även om vakten sa att jag minsann inte skulle komma in eftersom jag skyndade mig att dricka ur ölen innan han tog den, men va fan man är väl från Gagnef och öl är min själ inte gratis) och vi hade en kanonkväll!!!

På söndagen var det bara att pallra sig upp och gå till jobbet. Tack o lov hade vi pizzakväll, så jag tog mig igenom kvällen trots allt!

Nu bär det snart av till jobbet igen, ska bli kul faktiskt. Känner mig jobbsugen idag, det beror säkert på vädret!
Kan det inte bli snö snart?

Inga kommentarer: