fredag 3 oktober 2008

Arg

Idag är en arg dag, arg mamma, arg fru, arg matte.
Vet inte varför egentligen, ibland är man bara arg. Kände det redan i morse faktiskt.
När jag var lite kunde jag inte äta frukost utan att bli irriterad på brors sörplande av oboy eller mammas eviga malande och knaprande av knäckebröd, därav har jag mycket svårt överhuvudtaget för frukost. En kopp kaffe funkar för mig.
Men i morse, fan jag var tom irriterad över hur Marcus drack kaffe, och jag kan lova att han inte sörplade ett enda dugg. Sen har jag varit sån, hela dagen.
Så Marcus, jag vet ju att du läser min blogg (älskade hjärtat) förlåt för att jag varit så sur idag.
Jag hinner säkert säga det in persona i alla fall.

Älskade hunden då? Jahon har i princip fått kissa sig snabbast möjligt och sen gått in igen, jag lovar att jag ska ta en långpromenad med henne imorgon. Jag hann inte ens ner till Carro-Carro-Mia och Chelsea ens en gång.

Nä imorgon är en annan dag som en viss Christer Björkman skulle sagt... Då får det bli ändring på torpet, hoppas på en sovmorgon och att få vakna av kaffedoft. Hoppas hoppas...

Inga kommentarer: