onsdag 22 oktober 2008

5 saker....

Ännu en lista... gillar listor.

5 saker du troligtvis hittar i mitt kylskåp:
1. mjölk
2. potatis
3. snusdosor
4. lök
5. ketchup


5 saker du aldrig någonsin kommer hitta i mitt kylskåp
1. burkskinka, kommer inte innanför dörren ens.
2. Honung
3. stjärnanis (svårt att komma på nåt... äter ju nästan allt)
4. tofu
5. sojakorv.


5 saker du hittar i mitt badrumsskåp:
1. smink
2. nagellack
3. remover
4. rakskum
5. rakhyvlar


5 Saker du hittar i min handväska:
1. plånbolen (förhoppningsvis)
2. gammalt godispapper
3. en urdrucken mineralvattenflaska
4. mobilen
5. en massa lort och skräp


5 saker du hör mig säga ofta
1. men va fan..... (säger det alldeles för ofta, om det mesta)
2. men kan ni sluta skrika (till pojkarna)
3. Doris, nej
4. älskar dig (till pojkarna och mackan, och tom ibland Doris)
5. sluta slåss nu...(pojkarna)


5 sånger du hör mig sjunga i duschen
1. in the getto... ( låter sjukt bra i duschen)
2. live and let die
3. the final countdown (pinsamt nog)
4. eternal flame
5. the show must go on


5 tv serier jag följer slaviskt:
1. greys anatomy
2. desperate housewifes
3. House
4. cityakuten
5. medium


5 internetsidor jag kollar varje dag:
1. HIG (skolsidan)
2. hemnet
3. spraymail
4. kompisarnas bloggar
5. blocket

Inga kommentarer: