söndag 9 november 2008

datalös

som ni kanske mäsrkt har det varit dåligt med uppdatering här... jo minsann. Datorn har ju brakat ihop, den tog sitt sista andetag förra helgen, och nu vill den inte vakna.
Vi misstänker någon slags virusinfektion, så nu är den på återupplivning hos brorsan... vi håller tummarna och andan och hoppas att den ska vakna upp igen... förhoppningsvis med alla kort kvar.

Idag har jag lyckats snika till mig lite datatid hemma hos mamma och pappa.
Appropå pappa... grattis alla pappor på fars dag, och mest av allt grattis till min underbara Marcus som verkligen är en toppenpappa.
Sen så klart min älskade pappa, min alldeles egen superpappa... grattis.

Återkommer när jag fått tillträde till en dator igen, nån gång i framtiden.
Då ska jag berätta allt om min spännande praktik som jag är på nu, nämligen ambulansen...

kram kram

Inga kommentarer: