fredag 28 november 2008

uppdrag

Fick ett uppdrag av syrran, och såklart nappar jag eftersom jag älskar listor...

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Jaha du, för 10 år sedan var jag sjutton... ja man kan väl säga såhär, vad gjorde man inte i den åldern?

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Samma som nu, försökte få ihop skolan, familjen, vännerna och hunden på dygnets 24 timmar.

3) FEM SNACKS DU GILLAR?
Salta pinnar, popcorn, ölkorv, oliver, crunchies och så favoriten just nu: pepparkakor med ädelost

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL?
Jag är en sån där tönt som alltid memorerar texterna så att jag kan sjunga med med lite stil...

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR:
Hur många miljoner har jag? Men okej, jag skulle ge lite till nära och kära, bygga ett hus, ha alla räkningar på autogiro så jag slapp se dom, köpa mig en mustang fastback från 67 i toppskick och ha som söndagsbil, samt spara ( såklart inte men det låter ju bra)

6) FEM DÅLIGA VANOR:
Småäta, svär för mycket, fuska med sopsorteringen, skippa frukost, kolla i andras kylskåp

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
Lukta barnen i håret, köra bil själv, gärna långt, dricka kaffe med mjölk med snusen inne, äta mat, umgås med Mackan.

8) FEM TING DU ALDRIG SKULLE KÖPA?
en pudel, sidenväxter, marinella (har dåliga minnen), fluffiga gardiner, antibakteriell tandkräm, man behöver bakterier i munnen...

9) FEM FAVORITSAKER:
min familj såklart även om det inte är en "sak" i ordets rätta bemärkelse, min mobiltelefon, min dator, diskmaskinen och mina nya vinterskor som är sååå varma

10) FEM PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UNDERSÖKNINGEN:
Sofie, Åsa, Ansan, Linda och alla andra som har en blogg, eller som läser min blogg och känner för att maila mig

Inga kommentarer: