lördag 22 november 2008

Kärleksfrö

Lilla lilla hjärtat. Kärleksfrö!
Han bara tankar mig full med kärlek och ömhet.
Han tittar mig djupt in i ögonen och pussar mig så försiktigt på munnen.
Han säger "älska dig ättemycke mamma"
Det finns nog inget som känns så underbart skönt och härligt i hjärtat än när man får den där lilla handen i sin.
Åh jag känner att jag svamlar, men jag är nog upprymd av vår lilla myspysstund här nyss.
Vi fick lördagkvällen tillsammans bara han o jag, stora pojken åkte till farmor för att tanka dom fulla med kärlek oxå, och Aron stannade hemma och tog hand om lilla mamma.
Så vi har haft mysmaraton. Först badning och sen mys i sängen med stjärnor på is.
Han somnade nyss mot min axel, med sin lilla hand fortfarande i min och jag tror aldrig jag känt mig så rik. Låg kvar och nosade på hans lilla mjuka kind.
Jag är rik som har min lilla familj, min lilla underbara familj.

Inga kommentarer: