lördag 22 november 2008

Julmust


Åh jag är helt galen i julmust, det är världens bästa dryck. Slår allt annat med hästlängder (fast rödvin är minsann och nosar musten i hasorna).

Jag har alltid köpt apotekarnes, det har liksom alltid varit my pick. Men nu blev jag helt tagen på sängen av ett test som gjorts i göteborgsposten... va fan. Apotekarnes hamnade sist. SIST! Fattar ni! Det kanske alltså finns en massa julmust därute som är ännu lite godare, och som jag helt missat! Gaaah! Min värld rämnar.

Måste dra ihop ett blindtest på julmust, vilka hakar på? Måste bara hitta alla de där undangömda julmusterna någonstans.


Här är testet från GP, om ni känner för att läsa det...




4 kommentarer:

Fru Bes Blogg sa...

Tack för svaret om glöggmuggarna! Ska in till Kupan och kolla om dom finns. Tyckte dom var skitsnygga!

MVH
Fina

Stolt Mamma sa...

KLart man hakar på! =) Julmust kicks ass!

Anonym sa...

Jag är gärna med om jag hinner med det i allt bestyr.
Puss och kram

Anonym sa...

Men det vore skoj om det även blev glöggtest m alkohol, hi hi!