fredag 21 mars 2008

vad funkar bäst? Teeeaaamwork


linny, tuck och ming-ming hej, vår super trio kan hjälpa dig...
vad funkar bäst? Teeeaaamwork, vad funkar bäst teeaaamwoork ... osv

Jag har fått något nytt att hänga upp mig på, okej, hur dåligt får egentligen ett banrprogram vara?
Funkar det med några urklippta pappfigurer som sjunger helt ologiska melodier, helt utan nån slags känlsa för tonföljd? I så fall kanske en annan skulle ta och ge sig in i barnprogramsskapandet.. Så mycket sämre än det här kan det ju inte bli.
Dagens handling... supertrion åker till en målarboksdjungel och räddar en flamingo som fastnat i leran, allt accompanjerat av sköna reaggetoner. Helt sjukt!

Värts av allt! Aron har stått klistrad vid rutan hela tiden....

1 kommentar:

Svea sa...

Åh, fy fan... Du förstörde just min dag... Den där jävla serien ska jag ha som livsuppgift att förinta. Vartenda program. Varenda jävla felkomponerad strofs begravning ska jag gladeligen ombesörja!
Vi kanske borde koka ihop ett barnprogram, du och jag, med våra underfundiga pojkar som förlaga. Något att tänka på!

Glad påsk!