onsdag 26 mars 2008

love story


Mamma hjärta Aron, en lovestory...

Vi har en riktigt smekmånad just nu jag och min kära lilla tvååring.
Han är så käääär i sin mamma, och mamma bara njuter av alla pussar och kramar.
vi lever i nån slags symbios med varandra, jag vet inte riktigt vart hans kropp slutar och min tar vid. vilken otrolig lyx det är att han och jag får vara helt själva, även om det är tufft oxå.
Men mest är det bara kääärleek (med rullande r)
Nu på kvällen läste vi fyra böcker i sängen, sen låg vi bara och klappade varandra på kinden tills vi somnade (mm det stämmer, mamman tog en liten powernapp mellan halv sju och halv åtta)
Sen gick jag upp en sväng till, bara låg nära och sniffade på honom, han är minsann ett litet kärleksfrö min lilla Aron.
Jag saknar mitt andra kärleksfrö så att det skär i själen, men jag tror att han och pappan har lite kärlekssemester på sitt håll. Kör skoter hela dagarna och pratar strunt hela kvällarna skulle jag tro, och det är dom väl värda.

1 kommentar:

Anonym sa...

ja du, Aron är verkligen ett litet charmtroll! Så glad på dagis och vinkar massor när man kommer och när man går. Aline sa idag att hon heter Ivar och jag heter Aron, men om jag hette Aron så fick jag lov att gråta.. haha
men de gjorde inte riktiga Aron sa hon.. Hon e verkligen kär i Ivar och John, de är dom hon pratar om hela tiden!!