fredag 28 mars 2008

saknar....








Åh nu gör det ont i själen, nu saknar jag min Ivar. Vill krama honom, vill pussa honom vill bara vara med honom och kunna ta på honom, inte bara prata i telefonen... Det är så tufft.
Så saknar jag Marcus oxå, han har blivit en del av mig efter alla dessa år, han fyller liksom på där jag fattas, så nu fattas jag lite.....

Idag har jag och Aron gjort stan, trodde aldrig det skulle gå så bra att ha med honom på kupolen, men det gick ju hur bra som helst. En liten godispåse bara så var han nöjd i en timme. Han är ju så rolig den pojken, pratar med allt och alla han ser. Lite drygt när man måste stå ut med alla tanter som vill och orkar prata tillbaka med honom...
vi köpte nya vårkläder till Aron, och så valde han en mössa, som visserligen var lite för liten, men han ville ju så gärna ha den (han har mamma kring lillfingret.)
Så här fin blev han sen... vi fick ju lov att gå ut och testa dom!



Inga kommentarer: