måndag 18 februari 2008

Trött

usch vilken natt, och vilken dag...
Aron har fått för sig att han ska vara vaken mellan 4 och 5 på morgonen, sååå drygt.
Han skriker och vill komma över i våran säng, men väl där vägrar han somna om och ligger och vrider sig som en liten mask. Sen försöker han väcka storebror, och igår morse fick han tag på tv dosan och slog på tv vid femsnåret... unge!
Idag skulle jag ha bahövt städa, plugga, puta fönster och baka.... Ja ni hör ju, jag ligger efter med ALLT. Men jag orkar verkligen ingenting. Har i alla fall varit ut med hunden, det är ju inte hennes fel att matte helst vill dra täcket över huvudet och sova i hundra år.
Det där att sova, jag har ju verkligen alla möjligheter att sova nån timme nu på dagen eftersom barnen är på dagis, men jag kan verkligen inte sova på dagarna... Dels för att jag ligger och gruvar mig för all dyrbar tid som går åt bara för att jag ska sova, och dels för att jag blir sur som ättika resten av dagen om jag sover (men det är jag ju iofs ändå)...
Nä nu ska jag ta tag i det härmed städningen, kan ju i alla fall vika lite tvätt så slipper jag göra det imorgon.

Jag kan ju rapportera om hur det gått med alla mina uppgifter lite senare.. he he, det blir nog en blank lista.

Inga kommentarer: