lördag 23 februari 2008

min stora mörka älskare..

ja nu fick ni nåt att bita i va?
Okej, inte så mörk kanske, lite mer åt det där lite ljusa mjölkchokladfärgade...
mmmm
Ja, jag har verkligen ett speciellt förhållande till McDonalds kaffe latte!!
Så himla perfekt, lagom stark, lagom varm, lagom stor...
Jag kan verkligen inte köra förbi Donken utan att börja fundera på om jag inte skulle behöva ha lite kaffe... Varje morgon jag åker till skolan måste jag stanna och köpa en. Det är lite knepigt de dagar jag börjar tidigt, för dom öppnar ju inte förens 7. Men då kommer jag hellre lite sent till skolan än missar min latteritual på morgonen...
en gång hade dom inte latte, utan jag fick kaffe med mjölk... kaffe med mjölk liksom, det kan man ju dricka varenda dag hemma om man vill. (innan ni börjar slänga er på tangenterna... ja jag vet att kaffe latte betyder kaffe med mjölk... men det är faktiskt espresso med mjölk) snacka om att den dagen blev förstörd innan den ens hann börja.



Jag och min latte i bilen... mmm det är äkta kärlek det


My love...

Inga kommentarer: