fredag 15 februari 2008

Finally friday

Åh vilken slitvecka det här har varit, som ni kanske märkt har jag inte ens har haft tid att uppdatera bloggen. Det beror på att jag har pysslat med något så spännande som artikelgranskning. För er som inte läser på högskolan(och är glatt oventande om hur tråkigt och jobbigt det är) kan jag väl förklara det såhär: det är ungefär lika kul som att läsa börssidorna i falukuriren.... plus att du verkligen måste sätta dig in i skiten...
Nu är i alla fall seminariet avklarat, så nu är det "bara" tentan kvar...
Så nu är jag verkligen glad att det är helg, tyvärr jobbar Mackan natt hela långa helgen så vi måste hitta på nåt att göra ute imorgon så han får sova. Håller tummarna för att det blir bra väder.




Min söta Ia Lia



Mina "brunögon"



en allt vanligare syn härhemma, pojkarna leker tillsammans

Inga kommentarer: