fredag 4 januari 2008

Thank god it´s friday...

Det kan man verkligen säga, trots att den här veckan varit ganska kort eftersom både mån och tis försvann har den kännts såå lång.
Det kan bero på att alla pojkarna legat kvar i sängen varje morgon när jag gått upp tidigt och i en slags dvala hällt i mig minst två snabba koppar koffein.
Men nu är det i alla fall fredag, och jag har tänkt smyga åt mig en sovmorgon imorgon.. hur nu det ska gå till.
Nu har jag i alla fall dukat upp med vin, Chips och plockgodis (sorry Pillis, vet att du hatar när man kallar det så..men jag tycker det passar så bra,) Så nu blir det fredagsmys för hela slanten...
Imorgon blir det skridskoåkning och korvgrillning nere på sjön här. Det är så skönt att vara ute lite på helgen, så man får lite färg på näsan... Sen ska jag crasha ett bröllop, bara för att jag är så nyfiken.
Nä det var nog det hela för idag.

Här kommer en liten tänkvärdhet:

En kompromiss är konsten att dela en kaka på ett sånt sätt att var och en tror att han har fått den största biten // Ludwig Erhard.


3 kommentarer:

Anonym sa...

Det var inte mycket du tänkte på för tillfället... ;)
Jag SKA ha sovmorgon imorrn. Skulle oxå vilja crasha ett bröllop... haha.
Jaja, vi ses väl i skolan snart.
Kram

Stolt Mamma sa...

Hoppas du fick en liten sovmorgon!
Var på väg till er nyss, men då sa Chrille att ni grillade korv på sjön...
Vems bröllop ska du crasha??=)

Anonym sa...

SMÅgodis heter det :P