måndag 7 januari 2008

Kolla in, har hittat värsta bästa sidan. Dom säljer gamla tapeter som inte gjorts i nytryck.
Tänk va underbatr att ha en fondvägg i en tapet som trycktes på 50 talet... Tänk vad nervös man skulle vara när man skulle börja limma då.
Hursomhelst är jag helt kär i den där sidan..... kolla in några av guldkornen.


Värsta söta, tänk i ett flickrum.....


och vad sägs om den här? Tänk bakom sängen i Arons rum


Underbart vacker, vill ha i sovrummet.


Helt galen bara....


Den här oxå

Sidans namn? www.interior1900.com. Lova att ni tar en kik när ni har tid.
Nu ska jag ta mig en macka i väntan på cityakuten..

Dagens tanke:
Om ekorren nu satt i granen, hur kommer det sig att han hoppade från en tallegren???

2 kommentarer:

Svea sa...

Åh, som jag har dregglat över den där sidan! Det fanns (finns?) en skitsnygg rosa tapet som jag drömde om att tapetsera en stor skiva med och hänga i vår trapp vid hallen. Nu tycks trappjäveln aldrig bli renoverad, så jag har slutat drömma! ;)
Ha en skön vecka!

Stolt Mamma sa...

ja det undrar fan jag oxå. Den som skrev sången kanske glömde bort vad han skrivit för trädslag, för låten är ju så lång....eller?