måndag 26 november 2007

sömn

8 timmars nattsömn borde vara en mänsklig rättighet tycker jag.
Och isåfall borde mina barn åtalas för brott mot de mänskliga rättigheterna...
hunden med för den delen.
Första natten på länge som barnen sov rätt okej i och för sig, Aron vaknade "bara" två gånger.
Men då passar hundfan på att hålla oss vakna istället. Hon har tydligen varit dålig i magen.
Så klockan 3 inatt var jag ute i trädgården och vankade runt med henne, medans hon försökte kräma ur sig det värsta.
Visst var det en vacker natt med fullmånen och allt, men hallå klockan tre borde man få sova...
Nä nu ska jag ut och kolla om Doris kan tänka sig komma hem nån gång.
Hon drog i väg på nåt spår när jag släppte ut henne (för typ en timme sen...) så vi får väl se om hon kan tänka sig att pallra sig hem innan jag ska sova. Annars blir det väl en till vaknatt.
ÄR SÅÅÅÅ TRÖTT

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha ha, dålig i magen, har hon kanske fått smaka på benen som du fick när vi tog reda på köttet.
Mamma