tisdag 27 november 2007

bvc/mvc

Den här veckan är jag ju på praktik på familjens hus i mockfjärd.
Snacka om att det värker i äggstockarna... kanske man skulle haft en till ändå .. hmmm
Nejdå, skämt åsido (inga fler just nu i alla fall) men visst är det lite mysigt med alla gravidmagar och nyfödingar.
Skulle nog inte klara av att jobba där, då skulle vi nog snart ha lika många barn som självaste lestadius...
Har haft roligt dom här dagarna, det är ett väl sammansvetsat gäng som jobbar där, och alla är otroligt trevliga.
Nu till veckans I-lands problem
Har letat efter såna där gamla hederliga sittsäckar som man har framför tv:n. Helt omöjligt...
Vill ha en vanlig i någon vanlig skapligt diskret färg, inte med en massa bratz eller bilar på.
Ska det va så jävla svårt?
Om det inte är färgen så är det utseendet. De är stora som hus och dyra som knark...
okej de där "fatboy" är ju skapligt fina, men hur ska jag få plats med dom asen i mitt lilla vardagsrum?
Äh nu gråter Ivar, får väl leta vidare senare.
Alla tips om vart man kan hitta dom där säckarna mottages varmt

4 kommentarer:

Stolt Mamma sa...

lestadius...HAHAHA!!
thanks for saving my day!
Ska genast bege mig in i jakten på den perfekta sittpuffen!

Anonym sa...

http://family4.se/sytt.html
om du är lite händig :-) hehe
annars såg jag på toys`r`us men bara med spindelmannen och sånt på....
Annars finns det en hel del om du söker på blocket på: sacco eller saccosäck.

Anonym sa...

gid va jag blev kreativ på jobbet nu då....
http://www.mamut.net/beanbag/shop/

Anonym sa...

Sittpuffarna finns på Mio i neutrala färger tex. vita och beiga. 700 kr/st!