tisdag 26 maj 2009

underbara försommar






Ibra och Ljungberg redo för match


Rekord, världens längsta maskros


Aron hittade oxå en lång en

När vädret är som det var igår vill man ju aldrig gå in.
" det här är min bästa dag i livet, jag ska aldrig gå in mer
inte förän det blir vinter" sa min underbara 5-åring.

Visste ni att som vädret är nu kommer det bli i sommar?
Urban, vilhelmina och Beda ska sommaren leda
Så står det i alla fall i bondepraktikan, och den är inte att förakta fast man kan ju undra om de bönder som skrev den hade klimathotet i åtanke... hmm troligtvis inte

2 kommentarer:

Eva-Britt sa...

Den blir som vanligt då lite blandad kompott, Men det här blåsvädret som Beda hade med sig kan vi väl slippa i allafall

Jessica sa...

Men skruttungar då! Ni har så galet fina barn Malin!
Jag vill inte heller gå in förrän det är vinter.. Med förutsättning att solen ständigt är framme..


Min bästa vän Liselott aka Lotta var på din systers dop förra helgen och hade träffat dig där! hon är tillsammans med Emil Mårtensson. Världen är så bra liten ibland... Blev påmind då av Lotta att jag faktiskt träffade din syster förrut när grabbarna hade någon svensexa och hon var gravid chaufför.. Intressant va?=)
Hälsa Mackilackan