söndag 3 maj 2009

Min första dag på nya jobbet!

var rolig, även om det var ganska ovant att ställa klockan och gå upp halv sex.
Egentligen kanske jag skulle behövt gå upp 5, för frukost hanns inte med, det fick bli en överbliven chokladboll från kalaset igår i bilen på väg dit istället. Det bästa av allt, jag hade inte glömt allt jag lärt mig..... helt otroligt! Personalen var så trevliga, och det var en lugn och harmonisk stämning på avdelningen. Sånt känns faktiskt!

Imorgon skulle jag ha jobbat eftermiddag, men det blev
ändrade planer och jag får snällt ställa klockan på 05:20... ovant var ordet...


2 kommentarer:

fröken Sätterlund ✯ sa...

Vad har du fått för jobb? Fy vad ovant att gå upp så tidigt... Jag är inte vid liv förrän efter 7 :D Men det är skönt om man slutar hyfsat tidigt på dagen.

Måste kolla upp lite om Magnolia då... den jag läste på trivdes i zon 1-3 och vi bor i 5 tror jag.. Men om det finns någon sort så kommer det planteras inom kort ;)

Ha det gott!
Kram Therese

Emma sa...

Spännande! Vart är det du börjat jobba? I Falun? Jag går hemma och väntar på bebis... Tycker att den ska komma snart, men jag får väl snällt vänta några veckor till :o)