onsdag 20 maj 2009

morgonstund har bajs i mun

vilken helvetesmorgon....

fick bensinstopp på väg till dagis, fast maken minsann lovade att det skulle finnas bensin så att jag skulle ta mig dit. Ringde mamma som fick komma till undsättning, varpå vi kom på att vi glömt Arons matsäck hemma, så det var bara att vända hem igen.
Efter dagislämningen ( som gick förvånansvärt bra, undra om barnen var lite spak efter mammans långa svordomsharanger...) så åkte jag och fyllde en dunk med bensin, men när jag skulle tanka bilen så passade inte det där jävla piphelvetet som jag tagit med på den förbannade dunken.
Hälften av bensinen hamnade alltså utanför, på mig, på backen, på mina bästa skor...
Fan säger jag bara!

Sen skulle jag gå ut med grannens hund, det gick faktiskt bra ända tills vi kom hem igen. Jag tänkte vara lite rolig och stänka vatten på Doris, men glömde helt bort att grannens hund är galen i vatten, så hon hugger mig i armen.... tack o lov så var det inte så farligt hårt.

Ja vad ska man säga, det kan väl bara bli bättre nu va?

3 kommentarer:

Pia sa...

haha, daniel säger att du inte ska säga nåt om bajs i mun =)
nu när din gubbe ska sluta med innebandyn kanske han hinner tanka åxå...

Sofie sa...

Fy fan vilken dag. Hade nog stannat hemma och dragit täcket över huvudet...
Vi ses!!

Jessica sa...

Hahaha Låter precis som mig!