måndag 18 maj 2009

Spotify is tha shit





Hur klarade man sig innan spotify???
I love it

Har varit och hjälpt till att städat lite idag i mormor och morfars sommarstuga
och blivit bjuden på matjessill och potatis, fan va det är gött
mat kan verkligen göra min dag, men det visste ni väl redan...

På kvällen har jag arbetat vidare med en tavla jag började på förra veckan
jag målar och fixar och grejar men blir aldrig nöjd.
Den var tänkt som en present till min älskade mutti
som fyller år imorgon...
men det får väl helt enkelt duga som det är då!

En rolig sak, ni vet dom två kurserna jag läste för att fördriva tiden
innan jag fick börja jobba.
Fick hem tentorna idag, högsta poäng på båda kurserna...
Gött!!! Det var som mamma sa
" ja men va bra, nu kan du ju jobba med drogberoende buddhistiska munkar"'
Hmm undra om den marknaden är stor???

Nu ska jag försöka hinna duscha och äta en macka innan city akuten börjar.
Imorgon väntar mer arbete, tidigt....

Inga kommentarer: