onsdag 13 maj 2009

trött

oj
vad trött jag är
trodde jag visste vad trött var....
men jag hade ju ingen jävla aning visar det sig

Trött, minsann.... men ändå rätt glad

Trots all min obeskrivliga trötthet kommer jag aldrig i säng i tid, konstigt nog.
Det är ju så mycket bra att se på tv ju!
och trots att jag är omänskligt trött på morgonen så känns det ändå roligt att få åka till jobbet.
Man kan ju undra om jag kommer känna så om 10 år, eller ens om 6 månader.
Men jag njuter av nuet, livet är rätt härligt ändå, trots tröttheten.

Det kunde ju varit värre, jag är i alla fall inte hungrig.
Hellre konstant trött än konstant hungrig.
Hungrig är inte en av mina favoritkänslor, vilket gör att jag är en sån där som absolut inte kan banta. Måste jag gå hungrig längre än 30 minuter får jag spel. Skulle jag banta, alltså skippa mat, så skulle jag nog bli tvångsintagen på närmsta psyk-akut. Ni kan ju fråga min käre make, han har nog få bita ihop många gånger när hungriga Malin är i farten...
Nä, mat är livet!
Appropå mat! Vi åt pölsa här i veckan, hade helt glömt bort hur jäkla gott det är. Tänk att lite slaktrester blandat med korngryn kan bli en så delikat anrättning.

Nu ska jag natta min yngste son, den äldsta är på crossträning med pappan i huset. Sen ska jag försöka mig på en liten kvällslur tror jag.

"over and out" som syster min brukar säga

Inga kommentarer: