måndag 15 december 2008

Varning....


Okej, här kommer en varning.
Köp aldrig, ALDRIG den här påsen. Jag vet att det kan låta frestande med smaker som glögg, kanel, saffran, knäck och marsipan men jag kan gå i god för att det är superäckligt...
Trots det (och jag fattar hur dumt det låter) drog jag fram påsen nu igen på kvällen (jag var ju så himla godissugen) och plågade i mig säkert tio stycken innan jag fick den enda goda (knäck).
Dom andra smakerna påminner lite om, plåster, gammal disktrasa och mögel....
Fy fan.
Till sist kom Marcus och räddade mig, han smakade en och gick sen och slängde påsen. Tack Marcus för att du ingriper när mitt förnuft sviker.

1 kommentar:

Stolt Mamma sa...

Jag håller med! Haha det var ingen gottepåse man smällte i sig i ett nafs precis. Speciellt inte när dom slängt i flest av dom som smakar bajs!