tisdag 16 december 2008

sötnosar o julpynt


Glömde visst nämna det i förra inlägget.
"råkade" slinka in på IKEA på väg hem från skolan igår, skulle visst ha lite värmeljus.
Gissa vad, dom hade halva priset på julsakerna... Helt otroligt.
Så jag köpte en låda med 48 kulor i varierande färger och former, bara för att det var så billigt.
När jag kommer hem upptäcker jag till mitt stora förtret (älskar att använda såna där gammelord) att det var 48 kulor i varierande färger och former som INTE hade nån tråd att hängas upp i. Vilket betyder att jag har 48 små fiskelinsbitar att knyta fast i de här 48 jävla kulorna... Herregud IKEA, det är väl okej att jag får skruva ihop hyllorna själv, det är tom okej att jag måste sy upp gardinerna själv (även om det muttras en del) men det här är väl ändå att gå för långt....

1 kommentar:

Stolt Mamma sa...

Näe syrran, det kallas att träna upp tålamodet..=)