fredag 12 december 2008

Lucia

Kl 13:00 gick jag av mitt skift i Gävle, kastade mig i bilen och brassade på hemöver för att hinna greja allt innan lucia på dagis kl 16, det var inte precis "140-väglag", men det gick.

Vi hann i alla fall i tid. Sen satt jag där och såg mina små skruttar komma tufflande nerför backen till slogboden. Ivars ögon var stora som tefat och man kunde verkligen se hur koncentrerad han var. Aron tittade mest på storebror. Men jag hörde minsann hur han klämde i på " han baka stooola han baka schmå" i sockerbagarsången.



Aron kollar på fröken, så han vet att han gör rätt. (eller kanske han tycker hon tar lite sura toner? That´s mamas boy)




Ser ni Ivar till vänster i bild. Ser ni vad koncentrerad han är?


Krambrorsorna









Okej, jag vet att det ser ut som om han pekar finger till mamma, men det är inte så. Han gör tummen upp.Posted by Picasa

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilka godingar! Längtar Efter Er sååå mycket. Ses snart. Kram Faster