onsdag 28 april 2010

Sthlm

Imorgon bär det av till stockholm på kurs. Ska bli sköj! Mest ser jag fram emot att hänga med mina kollegor en hel dag utan att behöva jobba. Och lunchbuffén såklart!!

Jag har världens bästa kollegor! Peter ska köra bilen och jag ska vara förste kartläsare. Vad Peter inte verkar medveten om är att jag inte är speciellt vass på att läsa kartor, och så har jag svårt med höger och vänster. Men vad gör man inte för att få en frontseat plats?? Däremot är jag riktigt bra på att skälla om och när nån (läs Marcus) kör fel!

Kl 06:00 ska jag stå redo utanför barnmottagningen vid falu lasarett för avfärd söderöver!



Marcus jobbar eftermiddag och jag kommer hem sent, men söta Kent och Mia ska förbarma sig över barnen på eftermiddagen. Värdens bästa!! Tror Mia jobbar så Kent ska väl ha kidsen själv antar jag. Ska sända honom några stärkande tankar under dagen!!!



Det har gått sisådär med löpningen den här veckan, var tungt som fan i måndags men jag antar att det var för att jag söp i helgen. Nu ska sträckan utökas till 5 km är det tänkt, så att jag är redo för blodomloppet! Nästa steg blir att klara milen! Fan vad jag är duktig!!



Nu ska jag lägga upp fötterna och kolla på tv!!!

Inga kommentarer: